Lodní doprava
Doprava a doručení
Dodací podmínky pro webové stránky knall
Pokračováním v používání těchto webových stránek souhlasíte s našimi obchodními podmínkami.
Cena dopravy objednávky je nezávislá na zemi, kam ji chcete zaslat.
* U všech produktů, jejichž šířka přesahuje 2000 mm (200 cm), se k ceně dopravy připočítává 50 EUR.
* U všech produktů, jejichž šířka přesahuje 2400 mm (240 cm), se k nákladům na dopravu připočítává 80 EUR a u všech produktů, jejichž šířka přesahuje 4000 mm (400 cm), se k nákladům na dopravu připočítává 290 EUR.
* Objednávky realizujeme v rámci celé EU, náklady na dopravu takové objednávky se liší v závislosti na zemi příjemce a jsou připočítávány automaticky.
Vyhrazujeme si právo ve výjimečných případech účtovat dodatečný poplatek za dopravu, aby pokryl skutečné náklady na doručení.
Často kladené otázky týkající se vašich objednávek naleznete níže:
- Mám možnost stanovit konkrétní den pro doručení produktů?
V současné době není možné domluvit si konkrétní datum vyzvednutí ani odložit odeslání. Doporučujeme však ověřit si dostupnost zboží a dobu doručení, abyste se mohli včas dostavit na místo doručení.
Abychom podpořili naše zákazníky, umožňujeme zasílání zboží na jinou adresu. Nejčastější možností, kterou zákazníci volí, je nechat si zboží doručit na pracoviště, kde ho může podepsat kolega, díky čemuž se vyhnete nutnosti znovu zařizovat přepravu. Navíc je důležité informovat příslušné osoby, že pro vás bude balík, aby nebyl omylem odmítnut.
Dále jsme zjistili, že kromě vysoké úspěšnosti v doručování našich zásilek se objevují určité problémy, pokud je doručení na domácí, nikoli firemní adresu. Proto vždy doporučujeme, aby si zákazníci zvolili doručení na pracoviště, aby se předešlo jakýmkoli problémům.
- Musím být doma, abych si mohl/a vyzvednout zásilku?
Veškeré zboží, které prodáváme, je nutné podepsat, s výjimkou případů, kdy je balík tak malý, že jej lze doručit poštou a vhodit do schránky zákazníka.
Pokud si zákazník přeje, aby jeho produkty byly ponechány u jeho souseda, musí vyplnit pole s pokyny k dopravě, které je umístěno na stránce pokladny.
Existuje také možnost doručení na pracoviště, je však třeba vzít v úvahu velikost balíku, abyste si jej mohli odnést domů, aniž byste zboží poškodili.
- Budou objednané produkty dodávány po částech?
Objednávky obvykle neodesíláme, dokud nejsou kompletně dokončeny.
I když existují situace, kdy můžeme zařídit částečné dodání objednaných produktů. Kontaktujte nás prosím a získáte další informace.
V případě doručení vaší objednávky po částech neúčtujeme žádné další poplatky za doručení.
- Lze objednané zboží doručit mimo EU?
V současné době dodáváme naše produkty pouze v rámci Evropské unie.
Úplné informace o místech, kam doručujeme, naleznete na naší stránce s informacemi o doručování.
- Jak dlouho musím čekat na zboží vyrobené na míru?
Tradičně dodáváme naše žaluzie na míru do 14–20 pracovních dnů.
- Není tam žádná informace o dopravě zdarma, když přidám produkty do košíku?
Doprava zdarma se již nenabízí ani u vybraného zboží.