Lodní doprava

Doprava a doručení

Přepravní podmínky pro web knall

Pokračováním v používání tohoto webu souhlasíte s našimi podmínkami.

náklady na dopravu v hodnotě objednávky jsou nezávislé na zemi, do které chcete odeslat

* U všech produktů, jejichž šířka přesahuje 2000 mm (200 cm), se k nákladům na dopravu připočítává 50 EURO

* U všech produktů, jejichž šířka přesahuje 2400 mm (240 cm), se k nákladům na dopravu připočítává 80 EUR a u všech produktů, jejichž šířka přesahuje 4000 mm (400 cm), se k nákladům na dopravu připočítává 290 EUR.

* Objednávky vyřizujeme po celé EU, náklady na dopravu takové objednávky závisí na zemi příjemce a jsou připočítávány automaticky.

Nejčastější dotazy týkající se vašich objednávek naleznete níže:


  • Mám možnost stanovit konkrétní den, kdy mají být produkty doručeny?

V současné době není možné domluvit se na konkrétním termínu vyzvednutí ani odložení expedice. Doporučujeme však ověřit si dostupnost zboží a dodací lhůtu, abyste mohli být na místě dodání včas.

Abychom podpořili naše zákazníky, necháváme zboží zasílat na jinou adresu. Nejčastěji zákazníci volí možnost nechat si dovézt zboží na pracoviště, takže se pod to může podepsat kolega, díky čemuž se vyhnete nutnosti domlouvat expedici. A co víc, musíte pamatovat na to, abyste informovali adekvátní osoby, že pro vás bude balíček, aby nebyl náhodně odmítnut.

Dále jsme zjistili, že kromě vysoké úspěšnosti ve vztahu k doručování našich položek se objevují určité problémy, když je dodání doručeno spíše na adresu bydliště než na adresu firmy. Proto je vždy doporučeno, aby si zákazníci zvolili doručení na jejich pracoviště, aby se předešlo případným problémům.


  • Musím být doma, abych si zásilku vyzvedl?

Veškeré zboží, které prodáváme, je potřeba podepsat, pokud není balík tak malý, že jej lze doručit poštou a vložit do poštovní schránky zákazníka.

Pokud je zákazník ochoten nechat své produkty u souseda, musí vyplnit pole s pokyny k odeslání, které je umístěno na stránce pokladny.

Je zde i možnost doručení na pracoviště, i když je potřeba počítat s velikostí balíku, tak si jej můžete odnést domů bez poškození zboží.


  • Budou objednané produkty dodány po částech?

Objednávky obvykle odesíláme až po jejich úplném dokončení.

Existují však situace, kdy můžeme zorganizovat částečnou dodávku objednaných produktů. Kontaktujte nás a získáte další informace.

V případě dodání vaší objednávky po částech neúčtujeme extra poplatky za doručení.


  • Je možné objednané zboží doručit mimo EU?

V současné době dodáváme naše produkty pouze v rámci Evropské unie

Kompletní informace týkající se míst, kam doručujeme, naleznete na naší stránce dodání.


  • Jak dlouho musím čekat na zboží vyrobené na míru?

Tradičně dodáváme naše žaluzie na míru do 14-20 pracovních dnů.


  • Nejsou žádné informace o dopravě zdarma, když přidám produkty do košíku?

U vybraného zboží již není nabízena doprava zdarma.