FAQ


Kde najdu fakturu k objednávce?

  • Elektronickou fakturu (soubor PDF) zasíláme samostatným e-mailem

Jak mohu zkontrolovat stav své objednávky?

  • Stav vyřízení objednávky můžete zkontrolovat kliknutím na „ Stav objednávky “ v pravém horním rohu stránky obchodu
  • O každé fázi objednávky vás informujeme e-mailem
  • V případě poslední fáze objednávky (objednávka dokončena) zasíláme SMS potvrzující odeslání objednávky

Kde najdu datum dokončení vybraného produktu?

Podrobné informace o termínu jeho realizace jsou viditelné na kartě vybraného produktu.

Mohu si objednat vzorky materiálu před zadáním objednávky?

  • Ano, můžete si objednat až 5 bezplatných vzorků výrobků na zakázku, více informací naleznete v " objednat vzorek "

Můj balíček je poškozený, co mám dělat?

  • Pokud zjistíte jakékoliv poškození obalu, byť nepatrné, požádejte dodavatele o registraci poškození, sepište škodní protokol!
    Otevřete balík a zkontrolujte, zda zboží není poškozeno. Poškození při přepravě vyfotografujte a co nejdříve nahlaste e-mailem na adresu: store@knall.co.uk

Pro koho je telefonní služba v knall store určena?

  • V internetovém obchodě knall můžete objednávat 24 dní, 7 dní v týdnu
  • Naše telefonní služba je Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00, telefonní čísla naleznete v " kontaktu "

Zasíláme do zahraničí?

  • Objednávky provádíme po celé EU a Velké Británii, přepravní košík takové objednávky můžete zkontrolovat v záložce doprava

Je možné si objednat montážní službu?

  • Všechny naše výrobky jsou připraveny k vlastní montáži, nicméně u některých výrobků je možné objednat montážní službu na vybraném místě v Polsku, v případě zájmu stačí vyplnit kontaktní formulář s uvedením výrobků a uvedením montážní prostor. Kontaktní formulář

Je možné objednat službu měření?

  • Všechny naše výrobky jsou připraveny k vlastnímu měření a montáži, návod k měření naleznete u měření

Jak správně vybrat originální rolety FAKRO nebo VELUX

  • Pro správný výběr rolet FAKRO nebo VELUX byste měli znát rozměr okna, který je uveden na typovém štítku na okenním křídle.
  • Když otevřete okno VELUX/FAKRO, najdete v pravém nebo levém horním rohu křídla typový štítek. Typové štítky se liší polohou a vzhledem v závislosti na kapacitě modelu okna.

Kde najdu slevové kódy?

  • Při nákupu ve firemní prodejně Knall můžete využít speciální slevy, slevové kódy najdete na našem webu v záložce slevy A nebo na našich sociálních stránkách facebook , twitter , instagram

Mám zájem o spolupráci, co mám dělat?

  • Pokud nám chcete předložit nabídku spolupráce, zašlete nám zprávu na adresu obchod@knall.co.uk

Chtěl bych předložit marketingovou nabídku, na koho se obrátit?

Dostal jsem jen některé produkty, které jsem si objednal, co zbytek?

  • V případě velkých objednávek nebo v případě kombinace více druhů produktů může být nutné zasílat v několika balíčcích.