FAQ
Vybrat téma: Produkty a objednávky
Je produkt, který jsem si vybral, dostupný?
- Dostupnost produktů si můžete ověřit přímo na našich webových stránkách. Podrobné informace jsou viditelné na kartě vybraného produktu.
- U produktů vyrobených na míru není uvedena informace o dostupném množství.
Jak mohu opravit svou objednávku?
- Pokud jste při objednávce udělali chybu, neprodleně nám napište na adresuobchod@knall.co.uk, if your order has not yet arrived at the productions, there will be no problem to apply ‡ on it fixes
Mohu si koupit zboží, které není v nabídce obchodu?
- Yes, our offer is very wide and not all of our products can be found in the online store, if you have not found what you are looking for, use kontaktní formulář
Objednal jsem si špatnou velikost, co mám dělat?
- Zboží můžete vrátit do 14 pracovních dnů od data doručení kurýrem.
- Pokud však byl váš produkt vyroben na zakázku a nelze jej vrátit, v takovém případě neprodleně kontaktujte naše reklamační oddělení písemně na e-mailové adrese store@knall.co.uk (v mnoha případech lze produkt upravit nebo jinak upravit tak, aby vyhovoval jeho určení).